Trädgårdstema!

 
Mitt i mina flyttbestyr är det dax att börja planera inför årets konstutställning tillsammans med Konstfabriken i Gislaved. Är klar med vilka målningar i akryl och akvarell som jag ska ha med så nu återstår bara vilka foto som kommer att ramas in o ställas ut. Har tänkt mig att ha temat trädgård med ett undantag och det blir en installation med gummistövlar i år också. Passar så bra att ha med dem igen eftersom vi ställer ut i en gammal gummifabrik. Vill ännu inte avslöja vad det blir för "uppställning" av stövlarna men titeln kommer nog att vara "hopp" eller kanske "livslust". Livslust passar bra med temat trädgård för en trädgård ger livslust och glädje.
Utställningen är den 1 och 2 oktober mellan kl 10-16 i Gislaveds gamla gummifabrik.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0