Tiden rusar iväg!

Tiden bara rusar iväg och nu är det sista veckan innan semester. Det har varit hektiska sommarveckor med husvisning och sedan försäljning, både roligt och sorgligt. Roligt att kasta sig ut i något okänt, flytta, byta miljö och att familjen som har köpt huset kommer att älska det lika mycket som vi gjort. Sorgligt att skiljas från huset som min far byggt och alla minnen som finns i det huset.
Ikväll har jag och Maja Katt gått runt i trädgården, fotograferat och plockat hallon. Förbereder också loppisen som jag tänkte ha den 7 augusti, massor av saker som jag inte längre har plats för och kan någon annan ha glädje av dem vore det ju toppen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0