Söndagstankar!

Sitter vi köksbordet med kaffe och en katalog från Kreativ Insikt med titeln omtanke&erftertanke. I förordet står det att den är tänkt för att "inspirera dig att stanna upp en stund i vardagen och tänka: Är det här jag? Lever jag verkligen mitt liv?"
Tankar far hela tiden runt i skallen, borde fixa styktvätten, ta en paus och njut, joggingturen när blir den av?, vad ska vi äta till middag?, ta lite kaffe, är jag glad?, ny vecka vad händer då?, finns det snödroppar under snön?.

Tankar finns det gott om men nu är nu och nu är det citat från Kreativ Insikt att läsa.

* det mitt hjärta känner är alltid rätt
* jag klarar av precis allt jag vill
* tro på mirakel
* idag är en skön dag
* älska livet som det är
* gå dit hjärtat leder dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0